piatok, 3. marca 2017

Svieže srdce ♡ úvod /projekt/




A je to tu. Teda, je to tu už pár dní. Konečne prišiel prvý marec a s ním začalo aj moje milované pôstne obdobie. Nevedela som sa ich oboch dočkať a veľmi sa teším, že sme ich mohli privítať tak pekne spolu v rovnaký deň. Marec patrí medzi moje obľúbené mesiace, pretože okrem mojich menín, znamená pre mňa aj prísľub jari, slnka, mesiac kníh a čas prebúdzania k životu.

Tento rok mi pribudol ešte jeden dôvod na radosť a nadšenie, pretože som si vymyslela malinký projekt, ktorý bude v pôste prebiehať na blogu. Už dávno som naň začala myslieť a pripravovať si k nemu veci, ale samozrejme by som to asi ani nebola ja, kebyže nemeškám hneď s úvodným článkom, ktorý mal byť prvého marca. Asi by malo byť jedno z mojich predsavzatí popracovať na sebadisciplíne.

Vlastne ani neviem, či to mám označiť za projekt, pretože to nebude nič veľkolepé, ale prvý krát som pustila do niečoho takého a baví ma to. V jeho duchu budem písať príspevky v podstate ako doteraz, niektoré budú nové a iné už budete poznať, napríklad Zamyslenia či Príbehy z môjho života.

Dlho som preň nevedela nájsť vhodný názov, pretože som chcela nejaký, čo by obsiahol nielen pôstny čas, ale aj príchod jari a veľkonočné finále. A aby vystihol zmysel tých všetkých príprav, kedy by sa mal človek zamyslieť nad svojím životom a správaním. Napraviť, čo sa dá, nabrať nové sily a mať Svieže srdce. ♥ Tento názov sa mi hneď zapáčil, mám ho rada a dúfam, že vám sa bude páčiť tiež, tak ako aj celý projekt. ☀

2 komentáre:

  1. Júj, Aly, to je úžasné♥^.^♥ Veľmi sa z tohto nového projektu teším a už sa neviem dočkať článkov :)) A názov je naozaj krásny♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za tvoju radosť z projektu. ♥ Si veľmi milá. :)

      Odstrániť