sobota, 25. februára 2017

Členka knižného klubu #SarahDessenBookClub




Na začiatku tohto roka založila Veronika z Knižního přátelství klub, ktorého cieľom je prečítať všetky knihy Sarah Dessenovej. Okrem toho, že každému z dvanástich mesiacov určila konkrétny titul, je tento knižný klub celkom voľný a môže sa zapojiť kto len chce. O prečítanej knižke je potom dobré napísať nejakú recenziu alebo sa nejakým iným spôsobom podeliť o svoje dojmy. ❀

Od Sarah Dessenovej som už pred rokmi čítala jednu knihu a keďže si ma ňou vtedy veľmi získala, rozhodla som sa, že sa tiež pridám k spoločnému čítaniu. V slovenčine a češtine však dokopy vyšli len tri knihy tejto autorky, čo je veľká škoda. Čítať v angličtine mi ešte vôbec nejde a tak sa môžem zúčastniť iba počas troch mesiacov, pričom jeden bude už re-reading danej knihy.

Zatiaľ vlastním len dve knižky od Sarah, ktoré sú v slovenskom jazyku a chýba mi Ukolébavka. Tá sa však číta až v októbri, takže dovtedy mám ešte veľa času zohnať si ju. Na február padlo Len počúvaj a v júni sa môžem naladiť na leto s knihou Pravda o večnosti. Rozdelenie ďalších mesiacov a všetky informácie nájdete v článku samotnej Veroniky. Týmto jej aj ďakujem za nápad s klubom, teším sa na čítanie a budem rada, keď mi napíšete, či sa tiež zúčastnite.


4 komentáre:

  1. Jéé, to mám takovou radost, že ses taky zúčastnila. Moc mě těší, že jsi sepsala i článek. Sarah Dessen je tak úžasná autorka, že je škoda, že se na blozích neobjevuje tak často. Je skvělé, že ses to společně se mnou rozhodla změnit. :-) Knihy jsem naplánovala do jednotlivých měsíců, aby čtenáři měli čas si je obstarat předem, ale chápu, že se ti třeba nebude chtít čekat se čtením Pravdy o věčnosti až do června, takže si klidně můžeš čtení knih rozdělit jinak. Je to čistě na tobě. :-) Každopádně se budu moc těšit na všechny tvoje dojmy ze čtení a další články. Měj se moc krásně. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne ♥ mne sa však na tom páči práve tá myšlienka spoločného čítania rovnakej knihy v rovnakom období, takže sa budem riadiť zoznamom. :)

      Odstrániť
  2. Nevedela som, že niečo takéto je. Ale vyzerá to zaujímavo. Od Sarah som čítala len Pravdu o večnosti a Len počúvaj. To prvé sa mi však páčilo oveľa viac, k téme som mala akosi bližšie.
    Ale inak... zatiaľ akosi neplánujem od nej čítať iné knihy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem rada, ak si potom prečítaš aspoň moje recenzie na tieto knihy. :)

      Odstrániť