piatok, 23. decembra 2016

Vianočná SÚŤAŽ


Moji milí, keďže najväčšiu vianočnú radosť spôsobuje dávanie druhým, rozhodla som sa usporiadať súťaž - pre vás! ♥ Chcem sa vám ňou zároveň poďakovať za celý spoločný rok, ktorý ste tu na blogu so mnou strávili. Ostrov bez ostrovčiat by bol ako knihomoľ bez kníh desivá predstava. :P

Krátke info o súťaži:
- zapojiť sa môžete ak máte slovenskú alebo českú doručovaciu adresu :)
- prebiehať bude od 23.12.2016 do 17.1.2017 (ten dátum! ^.^)
- výhercu vyžrebujem zo všetkých odpovedí (prosím, vždy si skontrolujte či sa váš komentár na stránke naozaj uverejnil)

Ak sa chcete zapojiť, napíšte mi jeden komentár, ktorý bude obsahovať:
- meno, pod akým chcete byť vyhlásený v prípade výhry
- e-mail, na ktorý vám môžem oznámiť tú radostnú správu
- či ste SK alebo CZ
- GFC meno, pod ktorým blog sledujete (vľavo sa nachádza panel so sledovateľmi)
- odpoveď na otázku: "Za čo ste vďační v roku 2016 a je v roku 2017 niečo, na čo sa už teraz tešíte?"

Toto už povinné nie je, ale bola by som veľmi rada, keby ste mi napísali nejaké pripomienky k blogu - nápady, zmeny, čo by ste tu chceli vidieť alebo dozvedieť sa, či mám niečo pridávať viac prípadne menej... celkový názor. Píšte naozaj len ak niečo povedať chcete, inak sa nad tým trápiť nemusíte. :)

A o čo sa vlastne súťaží?
Vybrala som vám knihu Maliarova dcéra, pretože som chcela nejaký hodnotný príbeh, ktorý je ešte tak celkom novinka. Knižka je úplne nová a čaká, kedy si ju niekto prvý krát prečíta. :) Autorke u nás vyšlo už viacero knižiek, tak verím, že sa vám cena bude páčiť. Určite k nej pribalím aj nejaké záložky a podobne. :)

Teším sa na vaše odpovede.


7 komentárov:

  1. Júj, kniha od Klassenovej...tak tomu neodolám. Túto autorku mám veľmi rada a moja mamina taktiež, z čoho vyplýva, že musím skúsiť šťastie za nás obe :D

    1.Mony
    2.piesen.fantazie@gmail.com
    3.SK
    4.Mony
    5.Boh mi v tomto roku dal mnoho darov, milostí, ale neušetril ma ani od skúšok, či ťaživých chvíľ. Avšak práve tie bolestné chvíle mi pomohli vykročiť vpred a zmeniť pohľad na život. Ďakujem za každý jeden deň v tomto roku, ktorý mi bol darom, za spoznanie nových, úžasných ľudí, ktorý sa mi stali priateľmi, za odvahu a akýsi nový smer, ktorým sa mám vydať. Ďakujem aj za lásku ku knihám a stálu chuť blogovať a písať...už sa to stalo mojou súčasťou a ja len dúfam, že ešte dlho i ostane :) A na čo sa teším v roku 2017? Hmm, sama neviem, nechám sa prekvapiť :D

    +Aly, ty vieš ako mám tvoj blog veľmi rada a považujem ho za jeden najlepší, najkvalitnejší a najkrajší v slovenskej blogosfére :) Ja by som nemenila nič...články máš vždy krásne upravené, kde nechýba originalita, fotky nádherné a hlavne sú nádherne napísané...mne sa páči všetko, takže nápady na zmeny, či niečo nové vážne nemám :D Len pokračuj v tom čo robíš, lebo to robíš skvelo♥ Si obrovský talent ^.^

    Naozaj skvelá súťaž o nádhernú knihu, ďakujem za ňu a možnosť zúčastniť sa ;)) Maj sa krásne♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dinky
    dinkyka@gmail.com
    SK
    Dinky
    Ja som najvdacnejsia za to, ze cela moja rodina mohla do noveho roku vstupit v zdravi a stasti. Za to, ze mali krasne a spokojne sviatky, pocas ktorych mohli precitat vela uzasnych kniziek.
    Do Noveho roku sa ako spravny knihomol najviac tesim na knizky, ktore si planujem kupit uz dlhsiu dobu, a ba tie, co este len vyjdu. Pravdupovediac, sa ale tesim na vsetko, co ma v Novom roku caka, ci to uz bude nieco pozitivne, alebo negativne, co ma posilni, pouci a posunie dopredu. Vynimkou je ale skuskove, ktore je uz nenavratne tu :)

    Chcela by som ti do Noveho roku popriat vsetko dobre, a este vela uzasnych clankov na blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Julka
    julka.durcekova@gmail.com
    SK
    Julka Ďurčeková
    Rok 2016 mi priniesol kopu prekvapení. Či už želaných alebo nie. Veľmi vďačná som za ľudí, ktorí sú v mojom okolí - za rodinu, priateľov a hlavne za najlepšiu priateľku a najlepšiu sestru na svete, ktoré mi niekedy rozumejú lepšie ako všetci ostatní. Bez nich by bol predchádzajúci rok pre mňa ako krížová cesta. V apríli ma čaká monitor a v septembri stredná škola a na to sa vôbec, ale že vôbec neteším. Ale určite sa nájde trilión vecí, ktorých sa nemôžem dočkať. Zajtra ideme napríklad zo školy na lyžiarsky, o desať hodín už budem sedieť v autobuse na ceste do Nálepkova, ale aj tak sa neviem dočkať. Chytá ma asi teraz cestovná horúčka, pretože zároveň sa aj trochu bojím. A to napríklad toho, že naspäť sa nevrátim v celku, ale rozdelená na časti (nešťastnou náhodou prejdená snežným pluhom... :D ale nakoniec sa určite zistí, že nehoda to nebola). Potom mám ešte niečo na čo sa teším. A to je výlet do Poľska, ktorý sa v našej škole koná každý máj. A na čo sa v roku 2017 tešíš ty? :)
    A prajem ti šťastný nový rok 2017 a v ňom ti ešte želám 53 týždňov pohody, 365 dní šťastia, 8 760 hodín bez starostí, 525 600 minút zdravia a 31 536 000 sekúnd lásky. ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. Letitia
    2. letitita.tiba@gmail.com
    3. SK
    4. asi Letitia
    5. Som vďačná za každú chvíľu uplynulého roka. Viac o tom píšem tu: http://letitia-tiba.blogspot.sk/2017/01/2016-1-cast-rok-milosrdenstva.html a tu: http://letitia-tiba.blogspot.sk/2017/01/rok-2016-dlhodobe-projekty-2-cast.html Dostala som v ňom krásne výlety a veľa milostí, ubezpečenie o Božej neustálej láske a starostlivosti, novú prácu, mnoho sŕdc, ktoré som smela stretnúť... talenty, ktoré som smela používať a rozvíjať... Vďaka za všetko!

    A súhlasím s Mony. Tvoj blog mám veľmi rada, vždy poteší, povzbudí, máš krásne obrázky, veľmi dobre fotíš a tvoje texty sú plné radosti (zo života). Nič nemeň. Alebo len ak to sama tak cítiš.

    Radostný nový rok, Aly! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aha, ešte na čo sa teším? Tento rok bude rokom Fatimy, verím, že nás zase čaká veľa milostí a radosti (možno aj bolestí a rastu). Rozhodli sme sa pre púť do Fatimy a na to sa veľmi teším.

      V tomto roku by mala vyjsť druhá kniha Ann Voskampovej po slovensky - ďalší level od vďačnosti k tomu "byť darom". Na to sa teším veľmi, už sa jej neviem dočkať. (v angličtine vyšla táto kniha pred Vianocami, škoda, že neviem anglicky)...

      A určite má Pán pre mňa ešte veľa prekvapení. Tak som vďačná, že sa na neho môžem spoľahnúť, že čokoľvek ma postretne, budem v Jeho rukách. :)

      Odstrániť
  5. 1. Katka Ď.
    2. katarina.durcekova@gmail.com
    3. SK
    4. GFC: Katarína Ďurčeková
    5. Rok 2016 bol rovnaký ako každý iný. Stále tá rovnaká rutina chodenia do školy a odratávania dní do najbližších prázdnin. Predsa však bolo v minulom roku niečo, čo ma zmenilo a za čo som vďačná. Mnohí ľudia sa mi ukázali v pravom svetle, a tak som si našla skutočných priateľov, ktorí pri mne budú stáť v dobrom i zlom. Bohu teda za nich veľmi ďakujem. Priateľstvá sa tak v ťažkých časoch zocelili, no niektoré naopak naštrbili. Ale o tom ja nechcem hovoriť (písať) a ty určite nechceš čítať. Taktiež som rada za rodinu, ktorá pri mne vždy stála (a stojí) a pomohla sa mi preniesť cez všetky problémy, ktoré sa mi počas uplynulého roka dostali do cesty.
    V roku 2017 sa už teším na mnoho úžasných vecí. Stanem sa birmovnou mamou (ak si to Julka nerozmyslí :D), čo samo o sebe znie zodpovedne. Tak dúfam, že pre ňu budem naozaj tým vzorom, ktorým by som mala byť. Taktiež ma tento rok čaká stužková, na ktorú sa snažím nemyslieť, ale ustavičné hádky v škole mi neraz pripomínajú, že sa už blíži. Určite je toho omnoho viac, no teraz si nič neviem vybaviť. :D

    Ďakujem za možnosť zapojenia sa do súťaže. Blog máš veľmi krásny. Dizajn, fotky, články i všetko ostatné. :) Je vidieť, že si na tom dávaš záležať. Prajem krásny a úspešný rok 2017, plný prekvapení, dobrých ľudí a tých najlepších zážitkov.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kornélia B. korneliabobalova@centrum.sk SK Kornélia Som vďačná roku 2016 za veľa pekných letnych zážitkov, že sa mi konečne podarilo si nájsť čas a financie na krásnu dovolenku 😉 V roku 2017 sa teším, že si to zopakujem 😃

    OdpovedaťOdstrániť