štvrtok, 1. decembra 2016

Knižné prírastky - október, november


OKTÓBER

To naozaj je už prvý december? Kým naplno prenikne táto šokujúca informácia do vášho mozgu a uvedomíte si, že nastal posledný mesiac roka, prečítajte si, aké knižky mi pribudli za tie dva predchádzajúce.

Prvá fotka predstavuje recenzné výtlačky od Ikaru (Marika) a Knihcentrum.sk (Tlapky). Nesmierne ďakujem za tieto krásne knižky, recenzia Labiek-tlapiek je už na blogu a na Úlomkoch spomienok ešte pracujem.

Ďalej prechádzame ku knihám, ktoré som na moju veľkú radosť vyhrala. Keď sa ma kamarátka pred vydaním Harryho spýtala, či si ho kúpim, povedala som jej, že som sa zapojila do jednej súťaže a počkám, či sa mi náhodou nepodarí vyhrať... A ono sa to fakt stalo! Prišiel mi aj s tou super magnetickou záložkou od Martinusu a ja už len veľmi pekne ďakujem Terezke a teším sa, že som vďaka súťaži aj objavila jej skvelý blog. Ninu som zas vyhrala na jednej FB stránke o fantasy, kde bola súťaž o novinky zo Slovartu, z ktorých som si ju vybrala. Nenechajte sa oklamať sladkou ružovou, príbeh má byť založený podľa skutočnosti - boja jedného dievčaťa s chorobou... Zatiaľ neviem akou, ešte som nečítala. Veľmi ma to však zaujalo a ilustrácie? Tie veru môžem!

Nakoniec sú tu knižky z Nového času, ktoré sa dajú považovať za darované, pretože mi ich kúpila sestra, keď ich spolu s časopismi videla v stánku. Zrejme ich znova púšťali do predaja. Posledným prírastkom v októbri bola knižôčka škótskych vtipov, ktorú mi z tejto krajiny priniesla kamarátka, aby som mala stále dobrú náladu. :)

NOVEMBER

Celý november bol, čo sa týka kníh, podobný predchádzajúcej časti októbra. Tiež mi pribudli dve časopisové knižky, tentoraz zo Života, ktoré sú takisto od sestry. Neviem, či bude niekto vedieť o čom hovorím, ale odkedy jeden súťažiaci vyhral vo vedomostnej relácii Duel 33 krát za sebou, chcem byť tiež taká múdra. Snáď mi tieto knižky k tomu pomôžu hahah. Posledný darček od jednej blízkej tety však v kontraste s tým ukazuje, že v živote je hlavne dôležité spraviť maturitu z lásky.

2 komentáre:

  1. Blahoželám Ti, Aly, k toľkým knižným prírastkom :)
    ... a nieže sa spamätávam z toho, že je 1. december ale že je uuuuuž 18. december ;)

    OdpovedaťOdstrániť