nedeľa, 10. júla 2016

Jún v obrazoch



Malý kúsok z mojej knihovničky na úvod ♥

Priala som si tú žltú zázračnú tašku, ktorú dával Martinus k nákupu akejkoľvek knihy vydavateľstva Slovart, nuž tak som si jednu objednala. Nezvyknem si objednávať knižky, ja som skôr kamoška s bazošom. :P Ale chcela som aj ten posledný zberateľský tangram. Vybrala som si knihu Medvedík Pu a okrem nej som si v zásielke našla aj iné drobnosti.

Rada zbieram časopisy a objavila som hneď dva nové typy, ktoré som začala zbierať. Ako prvé som objavila časopisy o psoch. Fakt ma ani nenapadlo, že v slovenčine a češtine nejaké vychádzajú. Nezaujímam sa však o hocijaké, ale len o tie, ktoré majú na obálke toto plemeno psíka. Ako prvé sa ku mne dostalo toto číslo z roku 2002, Pes - přítel člověka. ♥

Ďalšie časopisy sa venujú počítačovým hrám a z tých som tiež začala zbierať len určité kusy. Hra Tomb Raider s Larou Croft je moja srdcovka a chcela by som mať všetky časopisy, kde sa nachádza na obálke. Ten jeden je tiež z roku 2002 a druhý až 1997, čomu sa naozaj teším, lebo staršie čísla sa zháňajú ťažšie.

Naša mačka sa stala mamkou a nie hocijakou, ale veľmi zodpovednou a starostlivou. Svoje, kupodivu bielo-hnedé mačiatko, si stráži a nedá naň dopustiť. Keď bola mladšia, bola to dosť beťárka, ale nuž... asi dospela. Ach tie deti, rastú nám pred očami. ^.^

V júni som si vonku čítala Dubnovú čarodějku, čo bola síce dosť hrubá kniha, ale jej čítanie stálo za to. Recenzia na ňu bude čo nevidieť. A inak, ten džús je najlepší! :P

Našla som v tráve túto lienku a myslela som, že vidím dvojmo, keď hneď na vedľajšej stonke bola ďalšia, jej kamarátka. :) Lienky sú jediný hmyz, ktorého sa nebojím. :D

Tak a už sú konečne všetky. :) Z tohto som čítala len Malého princa a Starec a more.

Takisto som získala všetky poháre Hľadá sa Dory, ktoré dávali k nákupu (mám aj ten štvrtý, ale na fotke už nie je). Nemo je jedna z mojich najobľúbenejších rozprávok, ale Dory som ešte nevidela a vy? :)

A nakoniec nový anjelik, ktorý sa mi veľmi páči. Je milý. A číta si. :)

4 komentáre:

  1. Zlatý článok ^.^ Ja som tej zázračnej taške odolala, pretože mi knihy prišli veľmi drahé a to si radšej vyrobím tašku sama :D Na recenziu sa už teším a Nema mám tiež véľmi rada...a verím, že aj Dory si ma tak získa♥ Maj sa krásne ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za zlatý koment ^.^ :)))
      No to viem, že ty si vyrobíš krásnu tašku, ale nám bez takých schopností musí stačiť aj tá z Martinusu. :D

      Odstrániť
  2. Inak ja takéto staré časopisy tiež zháňam. .ale nie celé ročníky, ale pár vybraných čísel.. čo potrebujem do školy alebo moje záujmi, preto rada chodím do antikvariátu... len škoda že v Ružomberku ho zrušili a vo zvolene žiadny nie je.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja niekedy skúšam písať inzeráty na bazoš, tam tiež veľa ľudí predáva rôzne časopisy. :)

      Odstrániť