sobota, 4. januára 2014

Velká čtecí výzva na rok 2014 /projekt/


Projekt u Nikki Finn

Jo, ďalšia knižná výzva. Vôbec ma neodradilo, že som tu predtým nesplnila. Vôbec.
Táto knižná výzva ma hneď zaujala svojím nápadom. Moc som si v nej však neverila a tak som sa rozhodovala, či sa mám tiež zapojiť. Potom som si uvedomila, že výzvy sú predsa na prekonávanie samých seba a výzvami sa nenazývajú len tak pre nič, za nič. :) Dobré je, že sa jednotlivé body kombinujú.
Upravila som si však bod s knihami v angličtine - dala som si iba dve, pretože som ešte žiadnu nečítala, ale chcela by som začať a zlepšiť sa tak v angličtine. :)

Prečítať 10 rôznych kníh z rôznych sérií:
1. Tieňom pobozkaná (Upírska akadémia #3 - Richelle Mead)
2. Pod hladinou (Aljašská odvaha #1 - Dani Pettreyová)
3. Jonas (Krásni a mŕtvi #1 - Eden Maguire)
4. Slza (Slza #1 - Lauren Kateová)
5. 
Stratená duša (Medzi nebom a zemou #1 - Stacey Kade)
6. Päťka na ostrove pokladov (Slávna päťka #1 - Enid Blytonová)
7. Priatelia čarovnej vŕby (Kráľovná z Tammiru #1 - Vladimír Štefanič)
8.
9.
10.


Prečítať 10 kníh z mojej knihovničky (kúpené pred rokom 2014):

1. Priatelia čarovnej vŕby (Kráľovná z Tammiru #1 - Vladimír Štefanič)
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Prečítať 2 knihy v angličtine:
1.
2.

Rozčítať 3 nové knižné série:
1. Aljašská odvaha (Dani Pettreyová)
2. Krásni a mŕtvi (Eden Maguire)
3. Slza (Lauren Kateová)

Prečítať 10 kníh, na ktorých obale prevládajú tieto farby:
biela - Malý princ (Antoine de Saint-Exupéry
)
žltá/oranžová - Oblíbené židovské anekdoty (Dina a Leonie Spiegelovy)
ružová - Lýdia: Obchodníčka s purpurom (Josef F. Spiegel)
červená
Tieňom pobozkaná (Richelle Mead)
modrá
Pod hladinou (Dani Pettreyová)
zelená - Lurdy
 (Jean Barbet)
čierna - Ochrankyňa (Nata Sabová)
sivá
hnedá/zlatá - 
Šimon (Darina Mikolášová)
fialová - Chiara Luce Badano: Boh ma predsa miluje! (Gudrun Griesmayr, Stefan Liesenfeld)


Prečítať knihy začínajúce na dané písmeno v abecede:
A
B
C
D - Dulce amargo (Dulce María)
E - Eleanor a Park (Rainbow Rowellová)
F
G
H
CH 
- Chiara Luce Badano: Boh ma predsa miluje! (Gudrun Griesmayr, Stefan Liesenfeld)
I
J
Jonas (Eden Maguire)
K - Keď Boh robí citronádu (Don Jacobson)

Lýdia: Obchodníčka s purpurom (Josef F. Spiegel)
M
Malý princ (Antoine de Saint-Exupéry)
N - Na vine sú hviezdy (John Green)
O
 - Ochrankyňa (Nata Sabová)
P
Pod hladinou (Dani Pettreyová)
R
S - 
Slza (Lauren Kateová)
T
Tieňom pobozkaná (Richelle Mead)
U
V - V dnešný večer, Pane... (Jozef Šuppa SJ)
Y
Z


Prečítať knihy 5 autorov rôznych národností:

1. Darina Mikolášová (Šimon) - Slovensko
2. Antoine de Saint-Exupéry (Malý princ) - Francúzsko
3. Josef F. Spiegel (Lýdia: Obchodníčka s purpurom) - Nemecko
4. Dulce María (Dulce amargo) - Mexiko
5. 
Richelle Mead (Tieňom pobozkaná) - USA

Prečítať knihy 5 nových autorov, ktorých som ešte nečítala:
1. Darina Mikolášová (Šimon)
2. Nata Sabová (Ochrankyňa)
3. Josef F. Spiegel (Lýdia: Obchodníčka s purpurom)
4. Dulce María (Dulce amargo)
5. Gudrun Griesmayr, Stefan Liesenfeld (Chiara Luce Badano: Boh ma predsa miluje!)

Prečítať 5 rôznych kníh, ktorých názov obsahuje:
1 slovo - 
Šimon (Darina Mikolášová)
2 slová
Malý princ (Antoine de Saint-Exupéry)
3 slová
Oblíbené židovské anekdoty (Dina a Leonie Spiegelovy)
4 slová 
Lýdia: Obchodníčka s purpurom (Josef F. Spiegel)
5 slov - 15 dní so svätou Ritou (André Bonet)


2 komentáre:

  1. Aj ja som sa dala do tejto výzvy, aj keď som si povedala, že radšej nie, lebo toho budem mať veľa :D Aj tak som sa do nej zapojila, tak dúfam, že ju zvládnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Proste sa jej nedá odolať. :D Držím ti palce. :)

      Odstrániť