Ostrov stratených príbehov: FILM | Adaptácia knižnej predlohy - Skúška ohňom

25. januára 2014

FILM | Adaptácia knižnej predlohy - Skúška ohňom


Včera som si pozrela filmové spracovanie druhého dielu série Hry o život. Na jednej strane som sa fakt nevedela dočkať, lebo v kine som nebola, ale na druhej strane som mala aj obavy, lebo filmový prvý diel sa mi nepáčil a bola som z neho sklamaná.

No tieto moje obavy veľmi rýchlo zmizli a boli úplne zbytočné. Skúšku ohňom som hltala úplne od začiatku a včera ma pri pozeraní nemohol vyrušiť nikto (zapla som si to totiž na TV). Ledva som jedla nakrájaný pomaranč, ktorý som naslepo naberala vidličkou :D proste som od filmu nedokázala ani na sekundu doslova odtrhnúť oči.

Jennifer ma úplne šokovala tým, aká je to úžasná herečka. Verila som jej všetko a tie jej ksichty! :D
Ďalej bolo super, že Peeta dostal toooľko viac priestoru. Konečne som mohla uvidieť krásnu (nie iba jednu) K&P scénu, ako sa patrí! :)

Z vedľajších postáv jednoznačne viedla fantastická Johanna, ktorú som si obľúbila už v knihe. Herečka ju zahrala skvele a ten jej vreskot, keď niečo ziapala som úplne zbožňovala. :D Potom bola skvelá aj staručká Mags, Effie, Haymitch (najmä, keď bojoval s Katniss), Beetee, Finnick (!), Enobaria (:D), Ceasar... proste všetci herci hrali výborne svoje postavy! :)


Knihu som čítala minulý rok, ale aj keby som ju nečítala, tak by som všetkému pekne pochopila aj bez toho. Pevne sa držali knižnej predlohy, z čoho som veeeľmi rada. Všetko som im to tam verila, bolo to úžasne spracované. Polepšili sa od jednotky. Iba arénu som si predstavovala o čosi tropickejšiu. A tie efekty boli perfektné, hlavne na konci! Takisto aj make-up, kostýmy (Katnissine šaty!!!) a soundtrack.

Fakt mám pocit, že tento diel bol dokonalý. Smiala som sa pri ňom, potom zase otvárala ústa dokorán od strachu/šoku a bolo tam veľa akcie, takže nuda nehrozila. A rozmýšľam, že si to teraz pozriem ešte raz, hmmm...

8 komentárov:

  1. Bola som na tom v kine, 1. diel sa mi tiež veeeľmi páčil a 2ka bola tiež úžasná 8)
    Hlavne Finnick a Johanna to zabili 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že trojka bude aspoň z polovice taká dobrá ako druhý diel. :)

      Odstrániť
  2. Ten prvý diel sa mi tiež nepáčil(bolo tam tak málo z knihy!!!),ale dvojka bola úžasná-bola som nadšená.Verím,že trojka bude tiež kvalitne spracovaná-newiem sa dočkať:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Film milujem a neskutočne sa teším na tretí diel a na to, ako to všetko sfilmujú.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si v kine dala maratón...Najprv jednička a potom dvojka-sedeli sme tam do pól tretej ráno a bola som totálne nadšená. Polomŕtva, ale nadšená :D Tento film si rozhodne zaslúži každú hviezdičku, čo si mi dala (veď ja som mu ich dala tiež. Haha! :D) Katniss bola úžasná. Aj ja som jej verila hádam úplne všetko. Knihu ešte len čítam a už sa teším na trojku. Teda, tri/štyri..
    http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa teším na filmové spracovanie Drozdajky, pretože ako kniha sa mi nepáčila ale ak bude film tiež takýto skvelý tak by sa mi mohol názor trochu zlepšiť. :)

      Odstrániť
Ďakujem za komentár, vážim si ho a veľmi sa z neho teším. :)