sobota, 4. januára 2014

Moje predsavzatia na rok 2014 alebo Zase som si toho naložila...


Predsavzatia som si nikdy veľmi nedávala, pretože ma nikdy nič nenapadlo (na poslednú chvíľu, pol hodinu pred polnocou som si zmyslela, že chcem nejaké predsavzatie, tak je jasné, že ma vtedy nič nenapadlo) a ak aj hej, tak som na to zabudla a nesplnila ich.
Ale dať si knižné predsavzatia, to je už iná vec. :)



Knižné:
  • prečítať aspoň 30 kníh 23/30
  • čítať viac slovenskej tvorby, aspoň päť kníh 4/5
  • čítať viac kresťanskej literatúry, aspoň päť kníh 5/5 
  • kúpiť si Wreck this journal (vôôôbec neopakujem po Suši) Poznámka: tak nakoniec to bolo jeho slovenské vydanie a na recenziu! 
  • prečítať aspoň jednu knihu v angličtine 0/1
  • prečítať aspoň dve bichle (rátam knihy nad 400 strán :D), hlavne Hostiteľa 0/2
  • dať nápad na príbeh z mojej hlavy na papier a zistiť tak, či by z toho niečo nebolo
  • dopozerať The Vampire Diaries
  • pozrieť si Skúšku ohňom (fakt som to ešte nevidela) 
  • prečítať knihy Johna Greena
  • dočítať Traja kamaráti od Remarqueho (záver odkladám už rok... :(
  • dať si re-reading Harryho Pottera, Twilight alebo Drahokamov

...a také do života:
  • viac sa usmievať :) :) a zároveň hľadať dôvody na úsmev
  • viac si všímať ľudí okolo mňa

To bude tak všetko... držte mi palce. :) 
Máte nejaké predsavzatie vy?

4 komentáre:

  1. Tak ja ti tie palce budem držať:)A k tej kresťanskej literatúre-poznáš autorku Francine Riversovú?Ona píše krásne knihy s kresťanskou tematikou.Už som od nej prečítala Vykúpená láska(majstrovské dielo a má prekrásnu obálka),Dieťa zmierenia.Chystám sa na Šarlátová niť.A od Tessy Afsharovej Perla v piesku(obálku má tiež krásnu:))-no neviem sa dočkať.To sú len také tipy,ak by si mala záujem.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto všetky mám na svojom zozname prianí už dlho, ale chcem si ich raz pýtať od vydavateľstva ak sa mi raz podarí uzavrieť spoluprácu s nejakým. :)

      Odstrániť
    2. Skúsila si vydavateľstvo Kumrán? Riversovú som čítala cez ich program Knihovnička (pozri na webe). Vlastne ich "knihovnička" bola na začiatku môjho písania o prečítaných knihách. ;-)

      Odstrániť
    3. Ešte som ju neskúsila, ale už som si ju pozerala na ich stránke. :)

      Odstrániť