nedeľa, 5. januára 2014

Mesačná chvastačka #4 - december 2013 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)

Knihy kúpené:

V decembri to bola iba jedna knižka a som tomu veľmi rada. :D Teda, vlastne som si ešte objednala Staying strong - 365 days a year od Demi Lovato, ale ešte mi neprišla. Knihu Každý deň s Božím slovom som si kúpila preto, lebo už na rok 2013 som mala takúto a nejako si bez nej už neviem predstaviť ráno. Tej predtým však už chýbal december a tak som sa nevedela dočkať, kedy už začne nový rok a ja si budem môcť zase ráno prečítať stranu z nej. :)


Knihy vyhrané:

Tieto dve knihy som vyhrala ešte v novembri, ale prišli mi začiatkom decembra. Loď mezi hvězdami ma zaujalo už dávno, má nádhernú obálku a vnútri som našla ešte veľa záložiek. :) A na Dom smrti som tiež zvedavá.

Knihy darované:

Najväčšia kôpka. A prečo? Máte 2 možnosti: 
a) lebo boli Vianoce 
b) lebo neboli Vianoce 
Měděného jezdca a Matky a dcéry som si našla pod stromčekom, čo som už písala tu. Ochrankyňu, Malého princa a Šimona som dostala od kamarátky - čo je super, pretože tento rok by som sa chcela viac zamerať na slovenskú tvorbu. A Malého princa by mal mať podľa mňa v knihovničke každý knihomoľ. :) Šimona už dočítavam a je to skvelá kniha, čoskoro bude recenzia. Týmto sa chcem všetkým poďakovať za darované knihy. :)

8 komentárov: