piatok, 3. januára 2014

Knižní výzva na rok 2014 /projekt/


Projekt u Ells

V projekte ide o počítanie a zapisovanie si prečítaných kníh v celom roku 2014 (to je také čudné písať, že rok 2014). Zároveň sa má človek snažiť, aby dosiahol cieľový počet kníh, ktorý si určil na začiatku. Tento počet sa neskôr môže zvýšiť alebo znížiť.

Ja som si zvolila radšej menej kníh a poprípade to navýšim. Aj keď by som si najradšej dala cieľ 90 kníh, pretože má najkrajší obrázok. :P Takže môj cieľ je 30 kníh a dúfam, že to zvládnem. Všetky knihy budem zapisovať do tohto článku. :)
2. Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry |96|
3. Ochrankyňa - Nata Sabová |312|
4. Lýdia: Obchodníčka s purpurom - Josef F. Spiegel |240|
5. Dulce amargo - Dulce María |121|
6. Lurdy - Jean Barbet |120|
7. Upírska akadémia #3 - Tieňom pobozkaná - Richelle Mead |383|
8. Chiara Luce Badano: Boh ma predsa miluje! - Gudrun Griesmayr, Stefan Liesenfeld |55|
9. Keď Boh robí citronádu - Don Jacobson |174|
10. Aljašská odvaha #1 - Pod hladinou - Dani Pettreyová |280|
11. V dnešný večer, Pane... - Jozef Šuppa SJ |110|
12. Na vine sú hviezdy - John Green |240|
13. Krásni a mŕtvi #1 - Jonas - Eden Maguire |272|
14. Slza #1 - Slza - Lauren Kateová |384|
15. 15 dní so svätou Ritou - André Bonet |92|
16. Medzi nebom a zemou #1 - Stratená duša - Stacey Kade |216|
17. Šťastná sedmička - Holly Goldbergová Sloanová |344|
18. Mandľovník - Michelle Cohenová Corasantiová |350|
19. Oblíbené židovské anekdoty - Dina a Leonie Spiegelovy |96|
20. Papierové mestá - John Green |296|
21. Slávna päťka #1 - Päťka na ostrove pokladov - Enid Blytonová |136|
22. Kráľovná z Tammiru #1 - Priatelia čarovnej vŕby - Vladimír Štefanič |144|
23. Eleanor a Park - Rainbow Rowellová |336|

8 komentárov:

  1. Určite to vládneš :) Držím palce :)
    Vlany som si toto isté myslela, že nedám ani 40 a dala som 92 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj tebe držím palce nech to tento rok tiež prekonáš. :)

      Odstrániť
    2. že 92 :O ja som si dala prvú výzvu vôbec, 50 kníh tak uvidíme :D

      Odstrániť
    3. Je to stále viac ako mám ja. :D

      Odstrániť
  2. Teda, že u někoho v knižní blogosféře narazím na Dulce amargo, to by mě nenapadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som si povedala aj ja, keď som ju našla na Goodreads. :D Ale tak, kniha ako kniha. :)

      Odstrániť
    2. Tak ono to kniha je, jen tady vůbec není známá, kdo neznal RBD, tak nemá ani šajnu. Ale já když ji kdysi četla, tak se mi líbila.

      Odstrániť
    3. A presne pre to som ju chcela trochu zviditeľniť. :)

      Odstrániť